30 juli 2011 - regn, regn och åter massa regn!

2011-07-30 / 12:04:07
Just nu är jag så trött och less på detta skit väder.
Kan det inte bara bli fint en dag så man kan hitta på något skoj med familjen, men neej då.. Det ska vara skit tamefan hela sommaren. Har tröttna. Verkar bara vara vi här i kronobergs trakten som drabbas av en skit sommar :( Jag har då bara bada 1 gång denna sommar, sedan har det varit strö och halvdagar med fint väder i MAX två vecka (och då tar jag ändå i liten) på hela sommaren. Så himla trist!! Vill också kunna gå i klänning och bara ben istället för skinn jacka och tjocktröja, usch så trist detta är... Stackas Nova, henne fick vi ju köpa en mössa åt förra veckan bara för det är så trist och kallt ute. Ingen bra sommar för oss inte, och snart börjar verkligheten igen. Men det skulle inte förvåna mig för 5öre om nu solen skulle lyckas titta fram och sommaren återkommer när man sitter i skolbänken och pluggar. Just nu hade jag kunna tagit familjen på en sista minuten i en vecka eller två till något varmt land så vi får liiite sommar iallfall :D Vi hade kunnat fira Novas 2årsdag med ett dopp i havet eller poolen och bara ha det allmänt mysigt tillsammans i värmen, hade varit helt underbart! ÅHH VARFÖR måste Johannes jobba för, när vi istället kunde sitta någonannanstans än på detta trista ställe!!





Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: