3 juli 2011 - Livet kan inte vara bättre just nu!!

2011-07-03 / 16:52:34

♥ Livet vänder bara till det bättre just nu :) ♥
Det är mycket som har hänt den närmsta veckorna och jag mår nästan bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag är mycket gladare nu när jag vet vad jag har att se fram emot :) Känns så himla skönt!!

- Vi har fått en lägenhet som vi ville ha
- Ny inredning ska inhandlas
- Nova ska få massa nytt till sitt nya rum
- Jag har fått besked om att jag kom in i skolan
- Nova börjar på dagis i augusti
- Johannes har lovat att han ska jobba mindre
 
(Alltså inte jobba både vardag som helg som det varit nu) 

Just nu känns allt så himla bra efter en dyster tid. Men nu vänder det äntligen och det mesta går bra nu :) Ända "negativa" nu är att jag ofta har huvudvärk men vafan, det är sånt man kan leva med när resten i livet är så ljust!! :D


Puss och Kram ♥ //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: