18 juli 2011

2011-07-18 / 16:55:31
JAAA!! Kan nog inte vara gladare just nu :D Fick en glad överaskning idag. Mamma ringde för en stund sedan och fråga om vi skulle göra något speciellt imorgon, vilket vi inte ska göra. Johannes jobbar dryga 12-14 timmar så vi blir låsta här hemma. Då sa att hon att hon, Gunnar, Mikke och Pontus kommer redan imorgon istället :D Dem besiktar bilen på förmiddagen sedan åker dem på direkten. Jag blev så himla glad, det var två månader sedan sist vi träffades nu. Tänka sig, redan två månader. Det är ju helt galet :O
Men oj så skoj det ska bli och Nova är helt till sig för att mormor och "moffa" och morbröderna ska komma ner och hälsa på ett tag nu. Som hon saknat dem... Ja vi andra med såklart :) Åh detta kunde inte lyfta min dag bättre upp..

Var bara tvungen och skriva av mig av min glädje =D


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: