9 januari 2011 - En underbar kväll! <3

2011-01-09 / 13:17:15
Sådär ja! Kvällen blev räddad.. Inge snack om det!

Jag som varit lite depp sedan igår gick in och la mig för jag orkade inte vara vaken och vara små ledsen under hela min födelsedag och så tänkte jag även passa på menas Nova ändå sov middag. Så menas jag vilade/sov så åkte min älskade iväg och greja för sig själv. Jag vaknade runt halv 4 och Nova hade förstoss vaknat, inget jag märk av tydeligen. Men när jag väl kom upp luktade det ägg i HELA huset. Jag tänke bara vafan håller han på med. Sur som jag var tänke jag inte ens på vad han skulle göra. Johannes som satt och greja för sig själv med räkor, sallad, ägg och formbröd och massa annat gott och hade även en kamp med katterna som mer än gärna ville vara med. Jag röck bara på axlarna och fattade ingenting!! Men skattade för mig själv över att katterna var som tokiga :P Lite humor var det faktsikt!
Till sist sa han bara: "Nu är förätten klar."
Förätten? Då har han, min underbara, söta och goa älskling gjort räkmackor med massa mums på :) Inte nog med det hade han köpt vin, som visseligen smakade skit. Men det är en annan historia det (tanken som räknas). Sedan hade han ordna till med varmrätt som var marinerad fläskfile, potatisgratän, massa sallad och så bearnaisesås till. Kunde det blivit bättre? och ojojoj så gott det var! Allt bara smälte i munnen. till "efterätt" hade han köpt ost och kex (som jag älskar) och så ett vitt vin till, vilket heller inte smaka så jätte bra, den hade en förstark smak av alkohol, så den uterslöt vi båda. Men det fanns dricka, och det gick lika bra det då en liten fisunge vägrade sova den tiden som hon skulle. Så hela familj satt och mös i soffan :) Och jag fick en underbar slut på dagen. FAMILJMYS I SOFFAN!! Jag kan inte annat än att säga att jag ÄLSKAR min familj så otroligt mycket. OCH TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR MIDDAG. Du är bara för bäst! <3





PUSS OCH KRAM //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: