8 januari 2011 - GRATTIS ALEXANDRA!!

2011-01-08 / 12:49:35
Det känns inte alls kul idag!!
Idag är det den 8 januari. Vilket betyder att jag fyller 21år idag. GRATTIS TILL MIG! :) Men fira blir det inte så mycket av. Dels för det inte ens känns som jag fyller idag, och sedan för vi bor ju somsagt 40 mil i från alla så ingen kan komma på en fika. Tråkit! Men det är väll sånt man får rätta sig efter. Nu känns det bara så meningslöst och ha flyttat så långt bort med tanke på att man inte får någon sällskap, inte ens på sina egna födelsedag.
Mamma, Gunnar, Mikke och Pontus åkte för dryga timman sedan. Ska jag vara ärlig känns det så tomt när dem åkte så jag ville nästa be dem stanna kvar. Men då Gunnar jobbar natt i morgon så gick det inte :( Så nu sitter man här igen, ensam och övergiven. Ingen tårta, presenter eller umgänge. BOORING!! Så nu till allt. Vad ska man hitta på? Johannes är lika rolig som vanlig och spelar. Nova sover middag och jag sitter här för att inte ha tråkit! Eller ja, jag har ju tråkit. Men ni fattar nog vad jag menar. Måste ju fördriva tiden med någonting. Jag har haft så kul dessa dagar som mamma och dem varit här, och med en handvändning när dörren stängdes så kändes allt värdelöst igen. IDAG FYLLER JAG ÅR, och jag är ledsen på min egna födelsedag. Komiskt va?! Jag ska erkänna att jag har haft många dåliga födelsedagar under min uppväxt, men denna knäcker nog allt.

Ska ge er 5 saker jag tycker har varit kasst med mina födelsedagar:
1. Jag får alltid julklappar och födelsedagspresenter i en och samma. (vilket jag visseligen uppskatta nu på senare år) 
2. Ingen har haft varken penger eller tid och besöka mig då det varit så nära inpå julen och många har jobbat.
3: Fick knappt en blomma när jag fyllde. Alla kom på fika, men presenter eller blommor fick man inte.
4. Har nästan varje år börja mina födelsedag med att börja i skolan.
5. Har nästan alltid varit ensam på själva födelsedagen. Kalas blev det på helgen efter jag fyllt! (om man inte fyllde på en lördag lr söndag)


Så klockan är 12:48, de är den 8 januari och det är lördag! Vad ska man hitta på idag??!





Puss och Kram //


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: