4 januari 2011 - En trisst kväll!!

2011-01-04 / 22:08:16
Jaha... Här sitter man helt ensam och har gjort det ett tag. Men hänga läpp är ingen ide och göra. Jag börjar bli rätt van nu. Johannes sover sedan 1 timma tillbaka, och Nova har sovit till och från hela dagen och nu sover hon nog för natten. Hon mår inte så bra :( Hon vill varken äta eller dricka, har fått i henne lite vatten och en babyjucie idag och dryga 3 skedar med köttfärsås och spagetti. Hon har inte spytt idag, tack och lov men hon har fått tillbaka febern. Pluttan! Att hon ska vara sjuk nu när alla i från Köping ska komma :( Hoppas hon är piggare i morgon. Så här kan vi ju inte ha det! Men hon blir väll pigg när (sin) mormor och Gunnar kommer och härjar ;) Hon brukar ju bli pigg då.. Det såg vi ju bara i veckan när vi var där, då ville hon ju knappt sova, haha! Men men.. Klockan börjar närma sig 10 och jag vet inte om jag ska gå och sova, eller om jag ska fortsätta sitta uppe en stund. Är inte direkt trött så.
Imorgon kommer ju somsagt mamma, Gunnar, Mikke och Pontus hit till Alvesta och dem kommer stanna fram tills på lördag :) De kommer ner hit för att fira min födelsedag som är på lördag och sedan för att se hur vi har det här nere i skithålan =D Det ska bli super kul, även om det inte var så länge sedan vi träffades. Men nu är VI på hemma plan och slipper åka. Vilket Johannes tycker är super skönt! Det tar vi både tid och på krafterna och köra fram och tillbaka varje gång. Nej ska man kanske ta och spela lite the sims, eller ska man sova? haha, kan inte bestämma mig, då jag inte är trött eller har lust och gå och sova änu. NEJ jag kommer nog stanna uppe, iallfall ett litet tag till :)




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Så rätt så ^^ hihi..

Jag har aldrig heller blivit besviken när vi har sagt hej då..vi har det alltid så trevlig och mysigt tkr ja ^^

<3

Kommenterat - 2011-01-07 / 12:08:10  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: