31 januari 2011 - Nappätare!

2011-01-31 / 11:28:35
Jag blir verkligen galen på våran ena katt. Biffen (den svarta) han äter upp Novas nappar!
Varför är det alltid HAN som ska vara vårt stora problem? Jag får kasta MINST 1 napp om dagen, vafan ska jag göra?! (ursäkta att jag svär). Det är ju svindyrt med nappar och jag har ju inte råd och köpa en massa nappar varje dag bara för idioten ska äta upp dem. Vet inte hur han får tag på alla nappar, vi lägger ju dem i en nappburk för att ha koll. Han kan väll omöjligt hoppa upp bara för att ta nappar? :O Vad ska jag hitta på för att han INTE ska få tag på napparna?! :S Ska man behöva lägga undan allt så det inte blir förstört. IDIOT KATT!!! Snart säljer jag han på ebay!!!

Lite tråkit bara att Nova älskar sina katter så himla mycket och skulle verkligen märka om en katt var borta. Ska säga att hon verkligen letar efter sina katter om dem inte är i samma rum som henne. Dem ska tillochmed sova med henne i sängen för att hon ska bli nöjd Så det skulle aldrig gå, tyvärr! :/ 

 
Det är han är boven i dramat!





Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Emelie

JAG skulle nog sälja katten då att man inte kan ha det så oavsett om man älskar katten

Kommenterat - 2011-01-31 / 23:38:29  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: