27 januari 2011 - Natten var hemsk!

2011-01-27 / 11:10:10
Oj, vilken natt!
Satt uppe och kollade på Bibliotekstjuven, och vid 12 skulle jag bege mig mot sängen... Trodde jag!
Då hör jag bara i från sovrummet hur Nova börjar gråta oh härja. NEJ!! Jaha, hon fick lite välling ihopp om att hon ska somna om. Men icke. Flyttade över henne till våran säng för ibland så brukar det gå lättare, men även det misslyckades. Åh vad ska jag göra? Klockan bara gick och Nova var otroligt bråkig och jag tappade nästan tålamodet, men inte så Nova såg. Klockan blev halv 4 och Nova bråkade fortfarande, varför? :O Jag var så jäkla trött att jag inte viste vart jag skulle ta vägen. Klockan blev närmare halv 5 och hon lugnade ner sig så jag iallfall kunde lägga mig på min kudde. Sista gången jag kollade på klockan var hon 04:45, så om hon somnade vet jag inte. Men vaknade inte av att hon skrek nå mer iallfall så jag antar det. Jag som är så lättväckt skulle märka om så en knappnål släpptes på golvet. Så jag tror hon somnade, skönt!!



Nova vaknade igen men denna gång var klockan 08.00.. Åh man fick runt 3 timmar sömn, toppen! Jag och låg och drog mig tills Nova skackade galler och ville gå upp ;) Så då var det bara och gå upp, tandpetare i ögonen och Nova som var på sånt strålande humör och är fortfarande! Tack hjärtat. Hade verkligen inte orka med att hon skulle vara bråkig hela dagen idag. Så vi har en liten solstrålde här hemma som står och busar på golvet och försöker ramla ner hos Karin tror jag genom att hon står och stampa i golvet (som när man trampar vatten) och jag sitter och slappar här en stund och små glor på våra bästa år och inväntar på att desperate housewives ska börja eftersom hon verkar vara så pass lugn och snäll :) - För övringt är det skönt att det har börja på vardagarna så även jag som missade hela året när Andra avenyn gick och Nova kom till världen kan se det :D NICE!! Så idag lider man av trötthet och huvudvärk, men det är sånt man får ta när man har barn :) 

TIPS!! Desperate housewives klockan 11:30 och sedan har vi ju OC klockan 14:35 på kanal 5 :) UNDERBART!!


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: