24 januari 2011 - Januariestet (har tråkigt)

2011-01-24 / 21:41:40
JANUARITESTET

Har du under de senaste två veckor
:

Druckit alkohol? -  Nej.
Saknat någon du inte borde sakna? -  Nja inte direkt.
Hört någon snacka skit? -  Nee
Skolkat från skolan? -  Det var ett tag sedan jag gick i skolan
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - nja
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? -  nee, inte via telefon.
Blivit irriterad på någon? - Oja.

Dig själv
Trivs du med ditt utseende? -  Det är väll tillochfrån.
 
Vad är din normala hårfärg? -  brunt
När fyller du år, och hur många år blir du? 8 januari, 21år
Vart vill du helst bo? - Ingen aning.
Redo för barn? -  Har redan en underbar dotter, men fler Nej! Vill inte ha mer barn just nu. Jag är nöjd över att vi har Nova :)
Redo för att flytta hemifrån? - Det var längesen jag flyttade hemifrån.
Använder du linser eller glasögon? -  inget av dem

Pengar
Tjänar du egna pengar? - Räknas mammapengar? ;) isåfall ja!
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - Det är olika.
Gillar du allt du köper? - Nej! 
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? ingenting denna månad.
Sparar du till något? -  Japp, varje månad sparar jag några tusen till mig själv och så sparar jag och Johannes 200kr var till Novas sparkonto :) Sparande är viktigt tycker jag! Man vet aldrig när man behöver extra pengar..  
Har du pengar på ditt konto nu? - 120kr ;) och sedan en massa på sparkontot.
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste tiden? Ingenting.
Betalar du allt du behöver? -  Yes det gör jag :) Köper aldrig något om varken jag eller Johannes inte har pengar. Då får det vara tills vi har pengar :)



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: