11 januari 2011 - ..En dag med Elin och Wilmer <3

2011-01-11 / 11:50:31
Just nu sitter jag och bara njuter av en latte såhär på lunch-timmarna. Jag bara älskar min Tassimo =D

Igår
umgicks jag och Nova med Elin och Wilmer hela eftermiddagen hemma hos dem =) Vi åkte hem mot halv 7 tiden ungefär, då Johannes kom och hämta oss :) Jag hittade inte hem så jag vågade inte chansa när det ändå var så sent och mörkt ute. Ni vet, det ser ju inte likadant ut på dagen som det gör på kvällen ;) Vi hade lika trevligt som vanligt! Mycket skratt och prat om allt mellan himel och jord. Ungarna lekter så fint tillsammans, och oj vilken skilnad det är på dem små trollen. Wilmer är lång och Nova som är kort och nätt, ändå är inte skilnaden så stor i åldern på dem små trollen. Nej jag hoppas vi gör om det snart igen :D Alltid lika trevligt när man träffar dem <3 

                                                                                                             

Idag
händer det nog inte allt för mycket. Håller på tvättar, suck! Men även sånt måste ju göras. Har precis börjat så det är väl dryga 3-4 maskiner kvar! Men måste få bort allt nu. Har dragit ut på det nu i några dagar, så nu behövs det tvättas! :) Vad ska ni andra göra då?


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: