1 januari 2011 - Gott nytt jävla år?

2011-01-01 / 12:46:51
Gud så besviken och ledsen jag blir. Ja men faktsikt!
Är det så jävla svårt och skriva GOTT NYTT ÅR, eller GOD JUL ja, vilket som till någon? Är det så jävla jobbigt? Jag skickade några sms till mina såkallade nära och kära, skrev på facebook och på bdb och önskade alla gott in för det nya året, men fick knappt ett skit tillbaka :( Eller ja, okej jag fick några få sms tillbaka. VILKET JAG TACKAR SÅ MYCKET FÖR =) Men jag menar, hur jobbigt är det och skriva tex gott nytt år tillbaka när man får ett sms? Och det lustiga av allt är att jag skickade inte sms:en eller nå sånt klockan 00.00 för då hade jag förstått att det inte kom fram något, så det kan inte bero på det heller. Blir så besviken över vissa!! Nu ska jag ta bort allt jag har, orkar fan inte med skiten längre. Bdb uppdaterar jag inte längre och bloggen är bara tråkig så jävla tråkig. Facebook? Jaa det får väll vara kvar. Om jag orkar med det vill säga. Statusuppdatering? Nja, det visar sig! Just nu känner jag baraa att det är så jävla lönlöst. Vilken början på det nya året. Man känner sig knappast bortglömd och övergiven av dem man trodde stog en nära :'(


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Emelie

Hej!

vet inte om du menar mig men då ber jag om ursäkt<33

Kommenterat - 2011-01-01 / 22:12:06  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

finns det inget jag kan göra så att du i alla fall behåller bdb? där vi alla följt med varandra osv. skulle vara piss tråkigt om du inte var med där mer =( <3

Kommenterat - 2011-01-02 / 15:45:50  | URL - http://haliesmamma.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: