28 februari - klockan är över 12 ;)

2011-02-28 / 00:13:30

Helgen är över och nu börjar vardagen igen. Klockan slår snart 00:00 och jag sitter fortfarande uppe, ensam såklart. Chockerande? ;) Innan detta inlägg är klart kommer klockan nog slagit över 12, det är jag nästan 100 på ;) Johannes gick in och la sig direkt efter big brother med Nova eftersom lillgrisen behagades att vakna där lagom innan time out började och ville såklart inte somna om. Johannes prova och läsa för henne, la henne i våran säng men icke, inge fungera. Hon skulle helt enkelt inte sova. Hon somnade vid 19.00 precis som hon brukar göra och var tröttare än tröttast. Hon somnade nästan när vi borstade hennes tänder, pluttan! Men ikväll ville hon gärna vakna och vara uppe med mamma och pappa :) Tack och lov var hon mycket gladare än vad hon varit på hela dagen. En dam som verkligen hade en dålig dag kan man säga. Tjurig, gnällig, ska ha som hon vill och har varit allmän envis och så gärna gå lite narr på mamma skadar ju inte en söndag som denna ;) Ja, hon vet verkligen vad hon vill. Det kan man inte ljuga om!

Annars dag så har dagen varit lugn. Inget speciellt har hänt så det finns väll igentligen inte så mycket mer och skriva om tror jag (?) Har inte gjort så mycket i helgen heller. Eller ja, igår var vi in till Växjö en sväng och handlade lite, Johannes passade på och utnyttja 25% rabatten inne på kapphal och köpte en jätte snygg jeansklänning till Nova och så gick vi en runda inne på sandmarkan, men jag hittade inge skoj till mig. Det var väll det ända som var skoj tror jag ;) (Hittade ingen googel bild på klänningen så får ta en bild på den imorgon eller så) Ingen av oss har väll i sej inte haft ork då alla här hemma har varit/är förkylda. Jag är nästan helt återställd menas Johannes och Nova fortfarande har rinnade näsor och en hemsk hosta :( Usch! Nej hoppas vi slipper detta snart.

Nej nu ska jag avrunda för ikväll och gå och sova. Klockan passerade somsagt "nyss" 00:00 så det börjar väll bli dax antar jag, man vet aldrig när skruttungen behagar sig att vakna i morgon :) Så god natt på er alla!


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: