17 februari 2011 - Min dag idag!

2011-02-17 / 22:51:09

God kväll kära läsare :)
Idag har det inte alls hänt mycket här hemma. Nova vaknade vid 7 och trottade om att INTE vilja somna om. Så det var bara upp och börja leka och busa som vanligt :) Hade dock en liten espyt med Nova som har lärt sig spottas att man inte ska göra det inne. Hon vill gärna visa att hon kan, vilket jag absolut inte vill. Och om hon fatta vad jag sa? Nja ska jag vara ärligt så tror jag inte det. Vart har hon lärt sig sånt?? :O Varken jag eller Johannes spotar ju så.. Hum?? JÄKLANS UNGE!! =P
Tog en väl förtjänt paus vid 10:20 då det är våra bästa år. Sedan var det full fart igen fram till 11:30 då desperate housewives börjar. Sedan var båda så trötta så vi gick in och la oss och mös i sängen och somnade båda två. Dock blev inte sömnen långvarig då Johannes kom hem och Biffen de fettot väckte Nova som låg i våran säng. IDIOT KATT! Han blir så avis så fort Nova ligger på "hans" plats ;)
Så det var bara upp igen och så började vi städa, alla 3. Nova är så duktig så :) Johannes föräldrar kommer ju i morgon så istället för att städa imorgon som vi brukar göra så tog vi det idag istället. Skoj om man skulle behöva stressa i morgon och hålla på menas dem är här. Nej palla det!

Annars ikväll har vi inte gjort så mycket. Vi har kolla på sexlingar i familjen och Svensk maffia på tv:n. Nova vaknade till för en stund sedan och jag blev lite små arg på Johannes då han varken hörde att såg att Nova stog vid sängkanten vid våran säng och grät. Herregud, människan hade sovit i typ 10 minter och hör inte ens att Nova skriker som en stycken gris :S JAG som sitter i vardagsrummet på andra sidan lägenheten hörde gått och väl, så man lär ju tycka att han med skulle höra. Men nej då! Ja blir man chockad?? Ne jag har sluta blivit det ;)
Hoppningsvis somnade pluttan i våran säng, så inatt blir det full säng med for av Nova jag och Johannes och såklart våra kära två katter. Det ända som fattas nu är lille Stampe.. Men han får stanna i sin bur, hehe! Novas tänder är inte alls snälla mot henne :( Så hon har sovit lite dåigt nu i veckan och kan vakna till lite då och då. Nej nu ska jag kika run lite här sedan blir det sängen. Måste bara andas ut lite och ta mig lite egentid innan man går och lägger sig :)


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: