7 februari 2011 - Skoj dag :)

2011-02-08 / 00:01:01
Vad skoj jag haft det idag.
Jag och Nova har varit in till Växjö en sväng idag och träffa Malin och Zelina för första gången :) Jag hade det jätte trevligt! Okej, det vi hade inte så tur med vädret, men vad gör man? Så det blev dock inte så lång träff, men det var otroligt skoj ändå och extra kul att jag klarade av att åka tåg helt ensam med Nova utan att hamna fel, inte illa.
Och Nova var helt till sig när vi åkte mot Växjö. Så det uppskattades nog att vi åkte tåg från hennes sida iallfall :) Så det får vi göra om igen, hehe! Hade önskat att vädret var bättre, men inget och göra åt nu. Det kommer flera tillfällen :) Nästa gång kanske vi träffas hos mig eller henne. Då kan även barnen få det lite roligare än att gå i affärer. Nej nu blir det sängen för min del. Skulle bara uppdater fort nu innan blogg.se ska underhålla från klockan 24.00. Och nu är klockan snart 00.00, ska snabbt spara detta och logga ut ;)

För övrigt så blir/blev min lilla skrutt 18-månader idag, tänk så tiden går. Det är helt sjukt! Kan knappt fatta vart hennes 1½-åriga liv tagit vägen. Det är sinnes helt serigöst.. Nej nu drar jag. Hoppas jag hinner spara ;) God natt <3



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: camilla - Hemis och Hollys mamma

Roligt att ni bestämde er för att träffas :) synd bara att ja å Carro ska bo så långt ifrån :( Kram

Kommenterat - 2011-02-08 / 23:42:19  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: