28 februari 2011 - En helt underbar morgon!

2011-02-28 / 11:09:31
Idag är sista dagen på februari månad idag. Herregud så tiden går, imorgon går vi in i MARS. Redan lixom? Snart är det vår och sommar (yey!!) och även höst och vinter igen! ;) Pust, var jag tvungen och säga detdär? :S

Idag: Nova vaknade vid 08:00 imorse, och jag tänkte usch kan vi inte sova liiite längre gumman utan att ens kolla på klockan. Men vi låg och mös som vi gör varje morgon i typ 1 timma och när jag ska fråga om vi ska gå upp, men då har pluttan somnat om igen :) Men va? :O Är i chock!! Det har inte hänt på hur länge sedan som helst. Så även jag passa på och somna om igen såklart. Varför inte ta chansen lixom :) Dock blev det inte så länge men. Nova sover fortfarande men jag hade inge ro i kroppen och ligga kvar längre än 10:32 ;) så nu sitter jag här en stund och kollar på våra bästa år, har plocka lite här hemma så nu väntar jag bara på att skruttungen ska vaka. Det är så tomt utan henne :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: