26 februari 2011 - En ny vagn skulle inte vara fel!!

2011-02-26 / 12:11:36

Jag har nu hittat en så jäkla snygg sulkyvagn (enligt min smak) som jag är rätt sugen på att köpa. Dels för att vi har planer på att åka utomlands i höst eller vinter sedan vill jag ha en så jag kan komma ut utan att behöva tänka på om vagnen är hemma eller inte. Och eftersom vi har ju ingenstans på att ställa våran "stora" vagn. Så skulle det känas skönt och ha en liten vagn som vi kan ha i lägenheten så jag kan gå ut lite när jag vill :) Jag har hittat en xtreet Emotion som även finns i många fina färger.. Snygg va? (bild nedan) :) Även Johannes tyckte den var snygg och han brukar vara lite kräsen när det gäller att köpa en ny vagn ;) Men vi ska åka in och kolla om dem har den här snygga inne på babyproffsen eller om man måste beställa den från nätet. En till vagn är ett måste vilket som!! Sedan om det blir denna skönhet eller om vi kanske hittar en annan vet jag inte. Man kan ju hoppas på denna ;) hhihi!



Lite info om vagnen
Xtreet vann designpriset RED DOT Award 2010, tillsammans med bland andra iPad, Mercedes och Rolls Royce! Det är i den ligan man vill lira.

• Rullar jättelätt, Xtreet har samma typ av hjul som inlines (17 cm).
• Stor, lättåtkomlig varukorg.
• Ställbart ryggstöd med fullt liggläge.
• Ställbart fotstöd.
• 5-punkts säkerhetssele.
• Rejält handtag med säkerhetsrem.
• Liten när man fäller ihop den.
• Vattentät sufflett.

I priset ingår:
Regnskydd, insektsnät samt väska att förvara eller transportera vagnen i. Eftersom vagnen förmodligen väger mindre än en vanlig proppfull skötväska så är det inga problem att bära den som en ryggsäck.

Mått:
Längd 84cm
Höjd 100cm
Djup 46cm

Hopfälld:
Längd 70cm
Höjd 22cm
Djup 46cm

Vikt:
5,5kg

Finns i färgerna:
SAND, BLÅ, SVART, LILA & GRÖN




Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Ulrika Jansson

Riktigt snygg vagn. Vad kostar den? :) Kram

Kommenterat - 2011-02-27 / 14:44:11  | URL - http://ulllrica.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: