25 februari 2011 - mor och dotter kväll ikväll :)

2011-02-25 / 13:09:27
Ikväll blir jag och Nova ensam hemma :) Johannes ska ut och roa sig med att åka och kolla på hockey i växjö. Västerås (vik) och växjö (något) ska spela, och eftersom han känner några i Vik-laget ville han åka in. Jaa klart han får det om han nu vill det :) och för det har han lovat mit att vi ska shoppa lite inredning på den lokala handeln här nere på byn.. Han är bra gullig min man! Jag och Nova ska ha det så mysigt här hemma. Vi ska handla hem lite gott till oss två in för ikväll :)



Igår höll det på och följa med en systemkamera hem från Media market när vi var in till Växjö en sväng och kika runt. Men JAG stoppade köpet för Johannes. Hade jag inte sagt något så skulle vi haft en systemkamera idag ;) Vilket jag både ångrar och inte. Stoppade dels för att det blev alldelses för mycket pengar, mer än 5300kr som jag hade räknat med. Så nej det blev ett stop från min sida. Det var ju ändå till mig han skulle köpa den till, så!Ja, sedan om Johannes lyssnar på mina råd idag vet jag inte. Jag har bara sagt mitt, sedan får han helt bestämma ;) hehe!



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: