19 februari 2011 - En helt underbar dag :)

2011-02-19 / 19:41:00
God kväll :)
Såhär har min dag sett ut:
Jag har haft en helt underbar dag idag tillsammans med familjen och svärföräldrarna kan jag säga er :) ♥ Vi tog ett besök på Leos lekland som uppskattades från både Nova och farfar ;) haha, han var nog mer galen i att leka än Nova, hehe. Skämt och sido. Vi tog även ett varv inne på Grand sandmarkan och även ett varv med bilen för att "visa" upp Alvesta, hehe! Nu sitter vi här hemma mätta och glada allesammans efter en otroligt god middag. Idag bjöds på grillad fläskfile på spett, klyftpotatis, sallad med oliver, fetaost, grillad tomat, tatziki och bröd. Ja en grekisk middag vill säga. Kan bara säga MUMMS!! Det var verkligen super gott. Nu sitter vi här och slappnar av lite, och såklart så väntar vi på att Melodifestivalen ska börja. Johannes har precis gjort iordning Nova inför kvällen och lagt henne, så snart sover nog hon. Man kan inte vara mer nöjd än såhär :) Haft en otroligt bra dag. Dock kunde man skippat huvudvärken, men det är sånt som man får ta. Inget som direkt stör mig just nu. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag iafalla ha:)

vad har ni kära läsare hittat på idag? :)



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: