18 februari 2011 - Novas hår ♥

2011-02-18 / 13:02:22

 Måste bara visa Novas underbara hår!  ♥
- Jag klipper och klipper men det växer som ogräs. Klippte henne förra helgen, men det syns knappt =) Så idag satte jag uppe det så det såg lite vårdat ut (se bilden) nu när farmor och farfar kommer på besök :) Får se hur länge det får stta kvar ;) Hon brukar ha en tendens att vilja rycka ut det fina man gjort i håret på henne. Men såfort hon dragit ut de vill hon att man ska fixa till det igen :P haha BUSUNGEN! Va tycker ni?! Dock blev inte den första bilden så bra men lite ser ni iallfall, den är inte tagen idag :)



♥ Jag inte anant än att säga att jag älskar Novas hår =D ♥




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: