16 februari 2011 - RENOVERING PÅ BLOGGEN!

2011-02-16 / 16:57:48
Min blogg är just nu under renovering.
Dock har vi stött på ett problem, min dongel har blivit grön GRÖN vilket gör att jag inte kan fortsätta. DÄRFÖR ser bloggen ut som skit just nu. Men ska göra ett nytt försök till kvällen. Är galet irriterad då jag hade fått iordning på allt, sedan kraschade det :/ Hade även fått iordning en jätte fin header, men jag hade råka skrivit helt galet så den raderade jag och satte jag bara in en bild bara tillsvidare. Vilket blev på mig då! Men såfort dongeln blir blå igen så ska renoveringen vara i full gång igen :) Detta är även FÖRSTA gången för mig som jag håller på med detta så den kanske inte blir perfekt. Men jag håller på och lär mig precis som alla andra :)

Tack på förhand :)





Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: