16 februari 2011 - Liite för tyst här hemma :)

2011-02-16 / 12:50:20
Nu sover min lilla busung äntligen lite middag efter att ha varit vaken sedan klockan 06:00 imorse, yeey! Kändes som mina ögon var helt ihop limade när jag vakna, fick knappt upp ögonen. Men det var bara kliva upp. Annars får man hör ord och inga visor från en viss madam ;) Så det är skönt och få vila öronen i någon timma nu efter allt bus vi haft för oss. Det har varit full fart hela morgonen och förmiddag här hemma ska jag säga er :) Sällan lugn stund nu mera, förutom när hon sover dårå. Fast det är knappt det, hehe! Skoja bara.

Vad ska man hitta på nu då menas Nova sover då? Hum.. Det blir på något sätt så tråkigt när Nova sover och man inte vet vad man ska hitta på och göra för det är så tyst. Är så van med skratt, springade fötter och en söt röst överallt. Men inte när fisungen sover. Då är allt tyst! Men nått ska man väll hitta på :) Glo runt lite på olika sidor, längta efter at få betälla något och kanske även städa/plocka lie här hemma som man gör varje dag ;)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: