13 februari 2011 - Allt och ingenting igentligen :)

2011-02-13 / 13:30:23
Soliga söndag :)
Idag är det söndag och slutet på denna vecka. Herregud så fort det gått. Känns man man knappt hinner med dagarna även om man inte gör så mycket direkt i sig. Idag är det underbart väder ute :) Solen lyser, fast det är ser kallt ut.. Just nu är jag själv hemma menas Johannes och Nova är iväg till ishallen en sväng och tittar på en match så jag kunde få slappna av lite. Johannes tyckte jag såg lite spänd och stressad ut. Inge fel med egen tid nu när man sällan är ensam utan Nova om dagarna. Det tackar man inte nej till :)
Vad gör då jag?
Inte allt för mycket. Sitter med solen takt i ansiktet som stör så ininordens! Men man ska inte klaga på vädret :) Hoppas det håller sig så här hela veckan, skulle inte alls sitta fel :) I helgen kanske även Johannes föräldrar dyker upp och hälsar på för första gången. Imorgon kanske vi får svar på om vi fick lägenheten, hör vi inge så fick vi den inte, då skulle jag bli lite smått ledsen faktiskt. Men men :) HOPPAS PÅ DET BÄSTA!
Annars idag då?
Ja det händer väll inte alls mycket vad jag vet om, vi har städa som vanligt. Inge undantag för just idag. Ikväll blir det solsidan och wallander + för det. Även One tree hill ska jag kolla på. Ja, jag har väll igentligen inge mer och säga.. NÅGRA FRÅGOR?? Kommentera gärna. Har fått in många unika läsare, men så få kommentarer! Hum.. Illa illa vänner :)

Nej nu ska jag nog ta och spela lite the sims 3 tror jag :) Och njuta av tystnaden tills mina två monster kommer hem <3 hehe! Ha en underbar dag allesammans och hoppas vädret är lika fint hos er som här nere i Småland :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Tackar, är jättenöjd med den ^^

Ja men då äre bara att du beställe en sån ^^, kostar bara runt 200 kr om jag inte minns fel..

Kommenterat - 2011-02-13 / 21:41:32  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Svar:

Ah..tack för tipset ^^,

Kommenterat - 2011-02-14 / 07:40:58  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: