12 februari 2011 - treochetthalvftår tillsamans <3

2011-02-12 / 17:38:23

Idag har jag och min älskade varit tillsammans i 3½ år 
Tänk så tiden går, kan knappt förstå vart tiden har tagit vägen. Snart firar vi 4 hela underbara år tillsammans, och jag är lika kär idag som jag var när han och jag blev tillsammans för 3½år sedan. Vi har även fått en underbar dotter tillsammans. Helt underbar känsla av att få ha han som min man och pappa till mitt barn! Även vi har upp och ner gångar, men vem har inte det? Men vi reder oftas ut det, och vi somnar ALDRIG som ovänner. Det är viktigt! Jag älskar dig min kära idag, igår och alla andra dagar som jag får vara tillsammans med dig. Du och jag, det är så det ska vara =) 

                                                                                                           


Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: