11 februari 2011 - Våran nya tv-bänk som är FRÅN ikea ;)

2011-02-11 / 22:02:37

Kvällen är ung!
Resten av familjen sover sedan ett tag tillbaka, sitter ensam uppe och kollar på let's dance, eller just nu är det nyheterna, hehe! Idag var vi ju och köpte en tv-bänk, kan säga att det var värt de få 200kr som vi gav för den :) Hel nöjd. Ser ut som ny om man får säga det!
Det var visst någon som missuppfattade det jag skrev tidigare och menade på att jag anser att halva sveriges befolkning som köper IKEA är fattiga. Vilket jag absolut inte menade, vi själva handlar ju på IKEA så varför skulle jag anse att dem som handlar ikea är fattiglappar? :O Men men läser man inte så förstår man inte. Vi hade ju somsagt inte en tv-bänk utan ett BORD som tv:n stog på. Inte så jätte snyggt kan jag säga er och det var det jag menade med att det såg "fattigt" ut och att folk kanske ansåg vi inte hade råd med en riktigt tv-bänk ;) Haha vad vet jag? Men flyttar man 40 mil från staden man kommer så kan man ju inte ta med allt. Man fick vara glad över det lilla man fick med :) Men vissa kanske förstår, och andra inte. Vad vet jag? :)

Men men! nog om det.. Nu kommer det en bild på våran tv-bänk innan och efter iallfall :) Ska tillägga att vi ska måla den nya vit och piffa till den lite i shabby chic-stil. Kommer bli kalas tror jag =D



Bordet som tv:n stog ;) INTE SÅ SNYGGT OM JAG FÅR SÄGA MITT!!


 
(Det ser bättre ut i verkligheten, den ser inte så liten ut som på bilden)





Puss och kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3

Det som Nova ligger på och se på teve med vad äre för något? äre en "stol"..en sån stol som jag tror det är? :P kan du inte ta och visa den för mig, är nyfiken ;)

Kommenterat - 2011-02-13 / 21:42:19  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: