11 februari 2011 - tv-bänk (?)

2011-02-11 / 13:31:59
Idag är det fredag och det är snart helg för många :)
Snart slutar även min älskade Johannes på jobbet och då ska vi åka in till Växjö och förmodligen köpa en tv-bänk. Det beror helt hur den ser ut :) Men hoppas på att den ser bra ut och som bilden utlovar. Jag hittade en tillfällig på blocket för 200kr. Inga pengar anser jag. Vi har nu vela fram och tillbaka om att köpa en tv-bänk, men det har alltid kommit upp något annat, och så hittade jag denna för en billig peng som vi kan ha tillsvidare tills vi hittar våran drömbänk :) Vi kan ju inte ha ett fult jävla ikea BORD som tv-bänk, man skäms ju om man ska ta hem folk hit =O haha! dem tror väll att man är fattig eller något när dem kommer, haha. Nej så hoppas nu att den ser bra ut i verkligheten med, och att våran stora tv får plats på den det är ju frågan? ;) haha! Men som sagt. Den kostar 200kr, och det är bara tillfälligt så de duger väll säkert, hehe! nog ältat om den förbannade tv-bänken! haha.


Vad ska ni hitta på för skoj idag då? Själva ska vi nog inte hitta på mera än vad jag skrivit, ikväll blir det let's danse som vanligt och mys med familjen :) Nej nu måste jag gå och väcka Nova så vi är klara tills Johannes kommer. Ha en trevlig dag.


Puss och Kram //


Åsikter!
Postat av: Anonym

Så halva sverige som köper ikea är fattiga då eller?Tror jag dör!!

Kommenterat - 2011-02-11 / 15:21:24
Postat av: Alexandra Engström

Svar till ANOMYM: Haha nej nej var absolut inte så jag menar. Vi hade inte ens en tv-bänk utan ett BORD som tv-bänk. Tror du ska läsa lite bättre innan du dör ;)

Kommenterat - 2011-02-11 / 21:30:03  | URL - http://mammatillnoova.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: