27 augusti 2011 - Mitt uppe i all stress!!

2011-08-27 / 20:15:32
Förlåt, men jag har haft så himla mycket denna vecka att jag inte ens seta vid datorn mera än på facebook på min iphone. Jag har haft så himla stressigt denna vecka så ni anar inte.
Jag började ju skolan i måndags och resten av veckan har endast varit stress på hög nivå. Det är dagislämning kvar i 8, cykla vidare som en tok till skolan för att börja dagen och gå ända fram till halv 4, tänk er! En mjukstart på det nya livet, knappast!!
Om det inte är nog med det har jag även packa för vi flytttar ju nästa vecka (torsdag-fredag) ÄNTLIGEN! Så inte nog med skolan, dagislämning och så livet så ska man även hinna packa. Men idag tog vi ett bra ryck och nu är det inte mycket kvar =) SKÖNT! För nästa vecka är vi uppe i stressfaktorn igen och då är det mesta redan klart. Hoppas det finns någon snäll som vill och hinner hjälpa oss, antingen med Nova eller att hjälpa oss att flytta. Men har väldigt många som är villiga att ställa upp har jag fått veta idag, hur underbart är inte det?!?! Man blir ju så himla glad av hjälpen som erbjuds av alla er som erbjutit sig hjälpa till med Nova speciellt, då man verkligen inte har någon släkt som kan ställa upp när man behöver den så blir man extra glad att det verkligen finns snälla vänner som ställer upp ♥ Blir rörd på riktigt!! Jaa ni alla förstår ju vad jag menar. Brukar sällan be om hjälp om det inte verkligen behövs. Så det känns faktsikt!! :')

Igår var vi och hyrde film :)
det blev: Hur många lingon finns det i världen, Maria Wern: Svart fjäril, Irene Huss: De lömska nätet. Har dock bara hunnit med Hur många Lingon finns det i världen och Maria Wern änu, tyckte det var för tidigt och sätta på film nu för då har man inge och göra senare. Så vi satte oss här. Jag vid datorn och min älskade vid sitt X-box =) Har inte seta vid datorn på fan hela veckan nu ju :O





Puss och Kram //
 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: