10 augusti - 4 dagar

2011-08-10 / 10:06:53
Veckorna går och går och går, och bloggen enbart står och står och står!
- Börjar växa lite ogräs på skiten!! Dax att rensa lite kanske??


I söndags
fyllde ju vår vackra dotter 2år. Det var fullt upp hela dagen.
Morgonen började med att vi gick in och sjöng för Nova och hon fick öppna små paket och fick lite frukost :) Sedan gjorde vi oss klara och så åkte vi in till Växjö för att handla det sista inför "kalaset" och då passade vi även på att åka över till Norremark och gick in på MIO :) Vi hitta en snygg matsalsgrupp med bord och 6 stolar som vi köpte. Kalas, nu kan man checka av det på lista och nu är det bara resten kvar;) Sedan vid 15.00 kom Elin, Adam och Novas älskling Wilmer på ett mini-kalas. Även om Nova inte fick så jätte många paket detta år eller att det kom en massa folk så blev det en lyckas dag trotts allt :) Vi gjorde den bra. Varje morgon så hon springer upp och ser alla ballonger och blir hel spidad, haha! Senare på kvällen var jag, Elin och Amanda på bio. Vi såg Kyss mig, helt okej film. Visst det var en resevfilm för Bridesmaids som vi igentligen skulle se men den var inställd.


I måndags fick vi ett överaskande besök av min pappa och hans familj. Dem hade "vägarna förbi" så dem passade på och kika in på en kaffe. Dem var trotts allt på väg ner till skåne så helt vilse var dem inte, hehe! Men det var skoj.


Igår tisdag
var det som vanligt dåligt väder här i Alvesta. Det drog in med ett riktigt oväder och så kom även oskan. Inte helt fel om du frågar mig.
När Johannes kom hem åkte vi iväg till bror pehrssons och forsatte vårt letande på nytt till lägenheten. Vi hitta en jätte snygg soffa som jag är lite sugen på. Men jag vet inte, vi har visseligen en snygg soffa som det är nu men den är liiite liten om vi får besök. Vilket gör att vi vill skaffa en ny med. Men, vi får väll se. Det är ju alltid skoj med nytt också, hehe.


Idag
händer det väll inte allt för mycket, samma som igår är det dåligt väder. Usch så less på detta skit väder. Det är ju det ända som är. Skit väder, kallt och jävligt :( Nog bara inse att sommaren är förbi och mer höstkläder måste köpas. Trist! Så även denna dag blir väll en inne dag med mys i soffan <3

Ni får gärna kommentera mera =) Ingen mer än jag blir gladare.



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: h

Kan du inte slänga upp en bild på matsalsgruppen ? blev så himla nyfiken, haha!

Ha det toppen!

Kommenterat - 2011-08-10 / 12:09:10  | URL - http://frokenwalli.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: