1 augusti 2011 - Malmö :)

2011-08-01 / 10:54:08
I lördags fick Johannes något ryck och ville att vi skulle göra något extra skoj tillsamman, helt bara sådär :) 
Så vid 2-tiden började vi röra oss mot Malmö lite snabbt in på sådär. Helt spontant, sånt älskar jag! :) Det är ju enbart 16 mil till Malmö här ifrån så det är ju ingenting :) Vi tog in på Grand hotell i centrala Malmö och hade det jätte mysigt. Nova uppskattade hotellet, helheten och hade jätte skoj där innan hon somnade på kvällen där sedan. Älskar att se Nova lycklig, det är den bästa känslan som man kan uppleva. Det var fint väder på kvällen så vi gick runt och strosa men det mesta var stängt såklart och det fanns inte så mycket att göra mera än att gå runt och titta sig om. Vi skulle igentligen ha stannat till tisdag, men då vi fick tråkigt på söndag och hade slut på ideer och visste inte riktigt vad man kunde göra så åkte vi hemmåt igen vid 3 tiden. Kanske ett misstag? Vad vet jag. Men när man aldrig varit i en stad och vet vad man kan göra så kanske man gör de misstaget. Men vi kommer åka tillbaka och då blir det en annan dag än just en lördag ;)
Johannes hade gärna åkt över till Danmark, men vi ångrade oss i sista sekund (eller var mer jag som bromsade).. Verkligen sista sekund, vi svängde av på sista avfarten till sverige igen då vi inte visste vad det kosta med hotell och bara åka över bron fram och tillbaka skulle kosta nästan 800kr. Så dit ska vi en annan gång fast då åker vi tåg över som tar dryga 2 timmar, så vi slipper bilen :)

Var även in på one piece inne i Malmö, och jag kan säga att man blev ju helt kär ;) Har aldrig känt mig behov av en jumpin, men när jag testa en one piece blev man ju lagom förälskad(A) Var nära och köpa en men jag återkom aldrig till butiken igen så det blev inte av. Får beställa en isåfall, vet ju vad jag har för stl i dem så :)

 
- Egen bild                                              - Tagen från google.


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: