21 augusti 2011 - Bordproblem!

2011-08-21 / 20:25:39
Hur svårt ska det vara och hitta ett snygg soffbord i den stilen man vill ha?
Vi har leta som bara den men inte hitta det perfekta. Vi har hitta några men nja, jag vill inte köpa något som vi vill byta ut om 1 månad eller 2 utan detta ska vara ett bord som vi ska ha en längre tid fram över. Vill att det ska vara perfekt från början. Just nu trivs jag inte alls med ihop-plocket vi lyckas med sedan vi flytta ner så vill ha det redo och fint från första start. Men vart hittar man det? Visst, jag ska erkänna att jag hitta några snygga och mysiga bord/kistor idag, men ett av dem vet inte alls hur vi ska få hit då det befinner sig ett ex antal mil här ifrån + att man var tvungen och betala innan dem frakta hit det..hum.. Känner mig otroligt osäker för det rör sig om för många 1000-lappar :( Dock vill jag så gärna ha det, men är ändå lite rädd på utefall det ska bli något fel. För tänk om, då försvinner pengarna och det är pengar som inte kommer igen. Har ni några förslag på vart man kan finna snygga soffbord i shabby shic-stil? Även bord som man själv kan göra om :) 



Skulle så gärna vilja ha en kista i shabby chic stil, det är min stil!
Tycker det är så himla fin :) - BILDEN ÄR LÅNAD FRÅN GOOGLE.SE -




Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: