20 augusti 2011 - Jag saknar dig

2011-08-20 / 14:55:49


Jag vill så gärna se denna film, men har ingen att gå med.
Och att ta med Johannes är ju helt omöjligt för vem ska då ta hand om Nova? Sedan tror jag nog inte han har lust och slänga ut 100kr på en film som han gärna inte vill se ;) Åhhhh, är så avensjuk på dem som ska gå på bio på denna film här i dagarna. Jag vill ju med se den! Detta är fusk tycker jag..



Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Sabina-19 och tvåbarnsmamma

SV; Tack så hemskt mycket! :)



Vill också se dendär filmen, kan tänka mig att jag kommer gråta en hel del då jag väl ser den :P

Kommenterat - 2011-08-21 / 18:58:12  | URL - http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-19 och tvåbarnsmamma

SV; påtal om dagiset.

Vi är inte direkt helnöjda med det. Det är ett väldigt litet dagis vilket jag själv tyckte skulle bli bra då dagisfröknarna skulle ha mycket tid till de barn som är där osv. Dock så har de dator och tv på dagiset som barnen har fri tillgång till... OCH de är nästan aldrig ute med dem. Nu till veckan kommer det 15 (!!) extra barn som dessutom är asylbarn så de kan ingen svenska osv...

Kommenterat - 2011-08-21 / 18:59:50  | URL - http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina

SV; Ja, eller hur!

Åh harremingud så bra det lät ;O



Där jag bodde innan vi flyttade upp hit till Skellefteå hade Leon ett SUPERbra dagis också!

Jag lämnade honom 8 på morgonen, då fick han frukost och sådära sedan klädde dom på sig och gick ut - oavsett väder, om det nu inte var jättejättekallt ute och superduperspöregn. De var ute fram tills lunchen som brukade vara kring 11. Sedan sov de som skulle sova och under den tiden hade dom lässtund eller sångstund då de satt i en ring på golvet där de klistrat fast bilder på varje barn så de satt på sina ansikten - det var deras plats, haha.

Sedan då barnen vaknat kring 1 någonting fortsatte de med något annat, pyssel eller liknande. Eller så gick de iväg på biblioteket, gick och badade eller dylikt. Annars var de ute igen fram tills halv 5 då de gick in för att vänta på föräldrar. Jag hämtade Leon halv 4 varje dag och då var dom ute.

Det dagiset var alltid väldigt noga med att vara ute, de var mycket i skogen och plockade bär, kollade på djurbajs osv, haha!

Superbra, så känns inte så kul att fått plats nu på världens rat-dagis såattsäga...

Kommenterat - 2011-08-21 / 21:29:06  | URL - http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Elin

gumman vi kan gå =) jag vill också se den !!!! men om du och johannes vill gå på den så tar vi gärna nova utan några problem om ni vill komma iväg en sväng själva =) <3 <3 kraamar elin & wilmer <3

Kommenterat - 2011-08-26 / 23:12:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: