19 augusti 2011

2011-08-19 / 10:24:34
Vad ska jag göra??
Nova är på dagis. Det var inga problem att lämna henne idag heller, hon bara skratta och vinka glatt när jag skulle gå. Så nu är man ensam hemma. Tur att MTV har musik som livar upp lite! Det känns så otroligt tomt här hemma ska jag säga er, det är ju ändå första gången på lite över 2år som jag är HELT ensam utan Nova eller Johannes :o Helt sjukt ju!! Ska hämta min prinsessa igen vid dryga 12.00-12.30 igen sedan är det bara invänta pappa Johannes för att sedan åka och handla och shoppa lite :)
Ikväll blir det något iform av PIZZA (utemat), åh det var så länge sedan vi käka det så nu tyckte jag det var dax, mumms, det ska bli gott faktsikt =) Och på måndag börjar jag skolan igen. Efter 2års slapphet är det äntligen dax och börja livet igen. Har varit lite jobbigt sista halvåret att gå hemma och inte ha ett skit och göra. Men men nu är det äntligen dax. Ser faktiskt fram emot detta. Nej nu blir det dunka musik och vänta på klockan :)



Gammal bild, men ack så sööt!



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: