19 augusti 2011 - Dagisprat IGEN!

2011-08-19 / 13:45:30
Hahaha jag måste bara skriva av mig för jag kan inte sluta le åt detta.

Det tog mig nästan 1 timme idag och få på tösen ytterkläderna. Hon vägra gå med mig hem :O Helt omöjligt! Jag frågade henne säkert 70 gånger om vi inte skulle gå hem innan det börja regna allt för mycket, men nehe du. Hon skulle stanna kvar och leka med flickan som hon lekt med precis hela dagen. Knappt varit ifrån varann 1 sekund sa förskolepersonalen. Men tillslut följde hon motvilligt med till kapprummet för att sätta på kläderna och vi kunde gå hemmåt efter att hennes kompis som hon lekt med gick hem :P Det blev väldigt många sura miner och skrik innan jag fick på henne kläderna, men tillslut lugnade hon ner sig. När vi väl kom hem somnade hon på 2 röda ;)  Tror min tös trivs riktigt bra på sitt dagis. Låter som det på både personalen och alla barnen gillar Nova. Inge problem här inte :) Känns otroligt skönt!

Snart är även älskling hemma ♥ ♥ ♥
Lite senare när Nova har vaknat så blir det somsagt in och handla och shoppa lite. Vet inte om jag skrev det i förra inlägget, så skriver det isåfall igen om jag redan gjort det =D


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Sabina-19 och tvåbarnsmamma

Vad kul att det går så bra på dagis :)

värre här, eller ja, det går bra för Leon på sitt nya dagis men jag och Christoffer har andra tankar om dagiset i sig...

Kommenterat - 2011-08-19 / 21:43:34  | URL - http://saabiina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: