18 augusti 2011 - DAGIS-snack!

2011-08-18 / 12:05:33
Nu är vi hemma igen och Nova somnade på en gång när jag la henne i sängen :)
Idag har Nova vart själv mesta delen av dagen på dagis/förskolan och det har gått hur bra som helst. Hon blev inte ledsen när jag gick och hon har heller inte fråga efter mig. ÄR EN STOLT MAMMA! ♥ Även idag fick hon otroligt med beröm från all personal från båda avdelningarna på hennes dagis. Hur kan man inte bli stolt lixom?? :D Känner mig helt lugn nu över hur detta kommer gå med att hon ska vara på dagis hela dagarna framöver. Imorgon kommer hon vara ensam hela dagen för att se hur det går. Hon kommer även äta där. Jaa det kommer vara som en vanlig dagis dag för hennes del då :) Ska bli otroligt skoj och se hur detta kommer gå, men som det varit denna vecka har hon inte ens brytt sig om mig och heller inte sakna mig dem gångerna jag gått iväg. Hon leker med alla barnen och dem blir så ledsna när Nova går, så det är också otroligt skoj :) Många kompisar blir det med tiden. Nu blev det mycket dagis snacka. Men det är sånt som blir imellanåt :D hehe! Man måste ju skriva om sin vardag och hur stolt man har över mitt lilla knyte :)



Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: