15 augusti 2011 - Dagis

2011-08-15 / 19:53:07
Morgonen började redan vid 7 hemma hos oss idag då Nova vaknade och börja tjata om dagis ;) Någon som var supertaggad idag?? ;) Hon såg ut och insåg att det regna så hon plockade själv fram stövlar och regnkläder och satte på sig mössan.... Dock var det lite väl tidigt änu för problemet var att vi inte skulle gå riktigt än. Vi skulle vara på dagis vid 10 tiden men Nova börja rigga upp redan halv nio, haha stollan!

Första inskolningsdagen blev avklarad med bra och stora framsteg! Nova brydde sig inte alls om mig och tyckte detta var super skoj, hon ville inte ens gå hem med mig. Vilket kändes både lite ledsamt med framför allt kul att hon knappt ville gå hem. Det lättade lite från mitt mammahjärta, faktsikt. Hon fick även jätte mycket beröm från alla fröknar att hon var så framåt och orädd för allt, så det känns super :) Väl hemma så somnade Nova på två sekunder. En trött dam vill säga efter en dag på dagis, men hon ser redan fram emot morgondagen, då det står dagis på schemat igen.




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

kikar in :)

Kommenterat - 2011-08-15 / 22:09:31  | URL - http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Vi har samma smak på flicknamn iaf, å andra sidan var det min sambo som valde Nova... Jag hade lite andra namnförslag =)

Kommenterat - 2011-08-16 / 13:16:42  | URL - http://kattaaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: