12 augusti 2011 - Höst shopping!

2011-08-12 / 20:05:28
Novas nya höstjacka :) snygg va??


En brun skinnjacka med lurrv på luvan från H&M. Pris: 299kr

Såg ett tips om denna snygga skinnjacka idag. Så när vi var in på Grand sandmarkand tidigare så gick vi in på H&M och då fick jag se den in reale life och tyckte den var snyggare än på bilden, så vi köpte denna som höstjacka till Nova. Hur snygg som helst och Nova blev super snygg och tuff i jackan. Blev faktsikt lite avis på denna då hennes skinnjacka var snyggare än min :P Jaa den är lite stor men med uppvikta ärmar satt den bra :)
Måste säga att jag är inge H&M människa, men när jag såg denna så var min första tanke "den måste vi bara köpa" och sagt som gjort den blev Novas idag. Både jag och Johannes tyckte den var superläcker och Nova verkar redan trivas i den. Tur att det börjar kallna riktigt här så kan hon börja använda den lite i smyg redan nu ;) haha! Mitt bästa köpt idag!


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

super tuff jacka :D

Kommenterat - 2011-08-15 / 22:25:41  | URL - http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: