9 april 2011 - Jävla kärring & Nya vänner! :)

2011-04-09 / 13:34:27
Hej och hå kära blogg!
Det blir inte så mycket uppdateringar här då jag har lite annat och stå i och har inte riktigt tid med att skriva varje dag flera gånger om dagen. Men men nu kommer det iallfall ett inlägg :)

Vi var uppe tidigt hela familjen idag. halv 8 imorse klev vi upp och eftersom det är helt underbart väder ute så passade vi på och gå ut hela familj + katterna vid halv 10 sådära redan, dem är ju så himla knäppa så vi tänkte att dem skulle passa på och rasta av sig lite dock var dem inte lika villiga som vi ;) Men när vi väl var ute så träffade vi först på våran "kära och älskade" hyresvärdinna som sa att dem nya grannana (som flytta in i mellandagarna) skulle flytta och en ny ska flytta in. Vi ba jaha och inte har du sagt något till oss lixom då vi vela flytta ner en våning tills vi hitta en annan lägenhet :S men nej! Nu ska en annan flytta in där, jävla kärring jävel säger jag bara! Blir så jävla trött.. Så bara några minuter efter så kom grannen hem så vi började snacka med han om lägenheten och fråga han och sådär då vi trodde hon var lite virrig men nej då dem ska flytta. Sedan efter lite prat och så bjöd han in oss på fika så vi satt och prata en bra stund och sedan blev Nova trött så vi gick upp till oss igen. Men dem bjöd ner oss till sig igen lite senare, så vi ska ner dit igen runt 3 då hockeyn börjar. Killen ska jobba lite senare, men tjejen kommer vara hemma så vi ska göra henne sällskap menas han jobbar dårå :) Synd att dem ska flytta nu när man fick så bra kontakt med dem. Men så är det väll alltid! Men som tjejen sa, man kan ju hälsa på varann för det ;) Men förstår dem, vem fan vill bo här.. HOPPAS vi hittar något snart, vill fan inte bo här längre!! Men jag hoppas på en trevligt eftermiddag och kväll iallfall :)





Puss och kram//
Åsikter!
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

hehe jag fastnade för din blogg för ett bra tag sen :) dock är jag otroligt dålig på att kommentera .. skäms men jag försöker bättra mig, just nu är de typ bara kaos i huvudet och allt jag tänker på är allt som ska fixas till bröllopet :)

Kommenterat - 2011-04-09 / 23:57:58  | URL - http://alltidgela.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: