5 april 2011 - Städning =)

2011-04-05 / 13:28:14
Jahapp!! Då har jag och Nova damsuga, torka golvet och plocka i nästan 2 timmar idag :) Skönt och ha det gjort. Nu är jag helt slut, och det var Nova med tydeligen. Hon somnade på 2 rödaefter att vi var klara. Så jag fick lägga på mattorna och plocka undan det lilla som var kvar själv. Så idag VI varit duktig tycker jag. Det är visseligen lite kvar som disk och sånt, men det tar Johannes sedan när han kommer hem ;) Något ska han väll göra här hemma kan jag tycka ;) Så himla trött på att få göra allt själv hela tiden!! 
Men nu är det helt tyst här hemma. Funderar på om man kanske ska ta och gå och vila en stund eller vad man ska hitta på? Det blir så himla tråkigt när Nova sover, känner knappt ro i kroppen även om jag känner att det kan vara skönt och få vara ensam en stund. Men när jag väl är det är de inge skoj längre ;) Jo men jag tror jag gör det, går och vilar alltså. Herrå! :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Erika - Miliam&Miltons mamma<3

sv: Tack :D Du har nog redan grattat mig på bilddagboken ;)

Kommenterat - 2011-04-06 / 14:16:06  | URL - http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: