4 april 2011 - KATTJÄVLAR!! :@

2011-04-04 / 10:10:30
Måste bara skriva av mig!!
Är så ledsen!!
Nu har någon av katterna förstört mitt sista vinglas :( Hade 8 vinglas när jag och Nova flyttade ner hit till alvesta, nu har jag inte någon kvar. Visst, det var lite mitt fel som ställt det lite dumt på diskbänken. Inte nog med det har Biffen förstört Novas doomoo. Är så jävla ledsen så det är inte sant! Ska försöka och laga den på något sätt, men ändå! Den kostar ju rätt mycket och eftersom Nova älskar sin sittkudde kommer vi få köpa en ny om den inte går och laga :( Så då är det 1500kr åt fanders. Kattjävel säger jag bara!! Är det inte nappar han äter upp så är det annat som är sönder :'(

Vi har prata lite om detta jag och Johannes och fortsätter det här så kan vi helt enkelt inte ha kvar honom. Tråkigt om vi ska behöva göra oss av med han bara för en "liten" grej som detta. Men detta måste få ett slut. Det går lixom inte, det blir för dyrt om vi ska hålla på köpa nya saker hela tiden bara för han ska försöra dem :/ Jag undra hur både Nova och Smulan kommer reagera då? Nova som älskar Biffen och så är Smulan och Biffen syskon. Vill ju inte göra oss av med båda två! Men känns som att det kommer vara det ända sättet om dem båda ska vara lyckliga båda två :'( jag kommer grina ihjäl mig! Älskar ju mina dumstrutar, och Nova kommer bli helt knäckt det vet jag!! Hoppas vi hittar en lösning på detta. Vill ju ha kvar dem båda två även om dem är lite mongo. 


<-- Hoppas jag kan laga dig!







Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: