29 april 2011 - suflett :)

2011-04-29 / 16:48:28

Idag kom sufletten vi har väntat på :) 
I förrgår kväll köpte vi en suflett av en som tjej/kvinna som heter Karin. Det blev Johannes som fick sin vilja igenom denna gång, och se sånt snyggt val han gjorde :) Jag är förälskad i den! Annolunda och hur snygg som helst! ♥ Vi hade denna eller en solsuflett från bugaboo som vi tänkte på. Men Johannes var bestämd på att det var denna som vi skulle köpa, och så blev det. För 475kr med frakt fick vi denna idag, ska även tillägga att hon skickade den igår. Jag kan inte annat än säga att jag är sjukt nöjd, och det är nog inte sista gången jag beställer från henne (Y) En solsuflett får vänta tills nästa månad istället, för en sådan ska vi ha trotts allt för varma sommardagar.. Vad tycker ni om våran nya suflett?? :)



Nya sufletten till våran bugaboo =) vad tycks?




Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Karin

Kul att ni blev så nöjda!! Den är riktigt snygg! Vi har också en till vår son.....

Ha det bra!!// K

Kommenterat - 2011-05-02 / 20:09:49  | URL - http://designkarinr.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: