28 april 2011 - Barnsjukhuset!!!

2011-04-28 / 17:51:53
Idag har det vi varit på sjukhuset och barnkleniken med Nova hela dagen nästan. Vi hade tid där 09:45 så vi åkte här i från runt 9 tiden. Dem tog en massa prover på Nova allt från gluten om det kan vara orsaken att hon inte går upp i vikt och lite tester ang min sjukdom som kan vara ärflig och finns det anlag om det ska det fortsättas utredas med då blir det nere i malmö, så det är lite surt men ja bättre att det utreds än att vi bara låter det vara. Kan inte annat än beundra Nova över att hon var så himla duktig på provtagningen. 5 rör blod tog dem från na! Så hon fick självklart en belöning efteråt från mig och johannes :) ♥ - En t-shirt och små pengar ;) Stort minus är att Nova gått ner i vikt :/ Hon väger nu 9,8kg och är 78cm lång :( Sist vägde hon 9930g och var 76cm lång. Men det ska börja utredas lite nu hoppas jag, ett av proverna kanske kan ge oss ett svar på varför Nova går upp så dåligt i vikt och nu har gått ner mera än 1hg.. Låter kanske lite, men hon väger redan för lite och ska helst inte gå ner så mycket mera.. HOPPAS på att få ett bra svar snart! :)

Annars idag har det varit helt okej :) En mysig familjedag helt enkelt. Men får passa på att ta vara på tiden nu när Johannes jobbar så mycket, både vardag som helg :) Vi var först inne i stan en stund och för drev tiden innan parkeringen gick ut. Vi skulle äta inne i stan men vi hitta inge bra och hitta vi något så var det smockat med folk eller så kom man inte in med barnvagnen. Så vi åkte ut till Grand sandmarkan och där hade dem öppningspremiär och massa goa erbjudande. Dock fann vi aldrig något då vi varit där innan och det var inte allt för mycket som fall mig i smaken denna gång även om dem hade 30% abatt överallt.. Men man kan ju inte hitta allt man vill alla gånger :)

Men vi väntar på en goding faktsikt. Hoppas den kommer imorgon :D :D :D Är så nyfiken på ******** så det är inte sant =D Johannes har köpt en sak hära, och den skickades imorse så hoppningsvis är den här tills imorgon kan man tycka.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..
Nej nu ska jag ta hand om min lilla terrorist som gör allt annat än lyssna på mig, och min make som bara sover.. Irriterad? nja, lite!!! hehe men hej då :)


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: