25 april 2011 - Nu var det ett tag sedan....

2011-04-25 / 14:08:30
Hej och hå kära läsare!
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Men igentligen har inget speciellt hänt om man ser det så. Jag har inte riktigt haft tid att sista vid datorn. Dels har min famlj från Köping varit här från onsdag kväll till lördag förmiddag. Det blev inte direkt som man tänk sig, men det blir det aldrig.. Innan de åkte hem var vi ut till Gemla en sväng och in på Mickis fabriksbutik. Mamma fynda en Micki spis för 149kr till Nova, och jag hittade en pippimatta 99kr :) SPISEN uppskattas verkligen från Nova ska jag säga, men sånt älskar väll alla barn kan jag tänka mig :) Tänk så man kan fynda ibland. Älskar och fynda bra saker! En spis för 149kr som igentligen kostar dryga 300-400kr och en matta för 99kr som kostade minst lika mycket som spisen. Sedan har Nova fått en hel drös med andra grejor med, men orkar inte ta kort på allt. Hon har fått en jäklans massa småmynt också :O Ja, min dotter är galen i småpengar som hon kan lägga i sin spargris. Jag har en sparsam liten tös! Hade jätte trevligt när dem kom, var jätte tråkigt att dem åkte hem tidigare än vad dem skulle. Hade gärna haft dem kvar en dag till, men men! När mamma och dem hade åkt hemmåt så ringde Sara (våran förra granne) och bjöd över oss till till dem, så vi åkte till ett ställe och grilla och mös tills det blev lite kallt och vi åkte hem till dem efter en dag i solen. Jätte trevligt!:)


Spisen och mattan :)


Igår så var jag och Nova med Elin, Nicole, Wiliam och Thilian och grillade korv, käkade glass och hade det bara allmänt härligt hela dagen :) Vad har mera hänt? Jo Johannes har jobbat HEEEELA påsken, så det har väll inte direkt varit jätte skoj, men ja! Det ger ju en jävla massa penga nu ;) Det är väll det bästa med det hela.. Kan ju även säga att nu är det sommar, iallfall här nere i småland.. Bladen på träden är helt utblommade och det är stek hett ute, igår blev jag som Elin och Adam sa, tjena kräftan ;) Men vi var ju ute nästintill hela dagen och solen låg rakt på oss hela tiden..



En härligt sommarbild utifrån vårat fönster :)






Puss och Kram //

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: