2 april 2011 - Mor och dottermys! <3

2011-04-02 / 18:21:03
Ikväll ska jag och Nova vara själva hemma för Johannes ska jobba hela kvällen från 19.00 :) Får se om man får turen och ha lite mor och dottermys tillsammans Nova eller om hon somnar såfort Johannes går utanför dörren, hehe ;)  ♥ Hoppas på lite mys med min underbara dotter hära med lite gottis i form av riskakor med äppelsmak (från småfolket) och lite annat smått och gott som vi har här hemma. Själv har jag köpt mig lite vin och rosevin som jag tänkte ta efter Nova somnat. Det var ändå bara 2 småflaskor med max 2 glas i, så fylla här blir det inte. Alkohol i Novas närhet ALDRIG, det skulle aldrig falla mig in!! Har även köpt mig en vinare fast alkofritt ;) Jag tycker faktsikt det är gott, även om det inte är alkohol i :) Bara för mysets skull lixom! Vad ska ni göra ikväll?? :)




Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Nova

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommenterat - 2011-05-07 / 18:25:55  | URL - http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: