18 april 2011 - Goda vänner och god mat!

2011-04-18 / 23:31:40
Ikväll har jag, Johannes och Nova tillbringa kvällen hemma hos min gode vän Elin samt hennes pojkvän Adam och sötaste Wilmer och haft det jätte mysigt ♥ Vi blev bjudna på mat, det blev TACOS mums säger jag bara. Så jag ringde Johannes och bad han komma över bara dryga minuter efter att han hade släppt av oss så även han skulle få lite mat. Vi hade jätte jätte trevligt som alltid. Jag har alltid så skoj när vi träffas. Är så glad att jag träffade dig hjärtat :) ♥ Tack för en helt underbar kväll och tack för den goda maten ADAM!! ;) Dock mår inte min näsa helt 100, har så himla ont i den så det är inte sant :'( Men livet går vidare, och det är ingen ide och börja grina över en knäckt näsa hehe! Är man klantig så är man..


Puss och Kram //
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: