17 april 2011 - Dag igår!

2011-04-17 / 12:37:57
Hej och hopp! Tänke skriva lite om helgen menas man kan :)
I fredags var jag, Nova och Elin in till Växjö för att shoppa grejor tills lördagen (igår). Gud så vi letade, fanns knappt något som man kunde tänka sig. Fyndade iallfall ett par skit snygga skor från din sko för 149kr, och så efter många om och men så hittade jag tillslut en svart enkel klänning från h&m även den 149kr, inga konstigheter eller för överdrivet :) Något man även kan ha till vardags efteråt och till svarta leggins blev det skitsnyggt! :) Nova var lite ledsen över att hon inte fick något, eller ja hon fick en marackas och hårspännen men det såg hon tydeligen inte på samma sätt. Utan det skulle vara något "stort" haha! ;) Hon leta och leta i alla påsar men nopp det fanns inget till henne som passa. Försökte lura henne med något gammalt klädesplagg men den lätta gick hon tyvärr inte på, haha! Men denna gången var det ju faktiskt JAG som skulle handla till mig själv. Sedan på kvällen när vi kom hem så handlade vi lite gottis till kvällen och hade familjemys, som varje fredag :) 

Bild på klänningen och skorna
 

Igår lördag så var jag ut med Elin och Amanda :)  Vi hade skit kul fram tills vi kom till växjö och lite skit hände. Men det är en världsligsak..
Dagen började redan halv 8 på morgonen då min kära dotter ville behaga sig att vakna, yey! Kunde inte somna om så hela familjen klev upp efter lite mys i sängen. Klockan gick och vid halv 2 så åkte vi till systemet och fixade två flaskor med vin, sedan blev det vidare till Elin menas Johannes och Nova åkte till Leos lekland vilket uppskattades otroligt från Novas sida, som alltid :) Willmer var fortfarande hemma men låg och sov när jag kom(Elins son) Men vaknade dryga timmen senare. Plutten när han vaknade och såg att jag var där så ropade han på Nova. "Nova, var är Nova?" frågade han.. och när jag sa att Nova inte var med blev han lite småledsen och sa "Nova" men en ledsen röst. Plutten då! ♥ Så gick vi tillslut och lämnade han hos hans mormor och morfar och vi gick och handla lite grejos som vi skulle ha till drinkarna :) Oj! Det drog ut på tiden och vi började inte fixa oss fören vid 4, haha segstartad?... Amanda plattade mitt hår och bara det tog 2 timmar. Vi var klara vid 6 tiden med skiten. Sedan satte vi igång och började parta :) Jag har nog inte haft så roligt eller skatta så mycket som igår på lääänge, trotts insidenten som hände. Men livet går vidare och det blir inte alltid som man tänkt sig allagånger. Men trotts det måste säga att jag hade en grymt bra kväll =D Tack Elin och Amanda för igår ♥ Det här har vi INTE gjort för sista gången. Detta var jag verkligen värd om jag får säga det själv ;) hehe. Bjuder på några bilder från igår :)









 

nej nu ska vi ut i solen och gotta oss i sandlådan en stund :) Heej då!

Puss och Kram //
Åsikter!
Postat av: Emelie

va bra att du hade kul:D du förtjänar det:D

Kommenterat - 2011-04-17 / 12:53:03  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: