11 april 2011

2011-04-11 / 20:29:00

I helgen har jag haft jätte skoj :) Hela familjen var ju ner till grannen och vi käkade gott och så drack jag och Sara lite vin och kollade på körslaget menas Nova och Johannes nöjde sig med saft och dricka (Nova drack saft dårå). Nej ett glas vin och trevlig sällskap är allt som behövs för att man ska få sin gråa vardag lite lysande :)

Idag har det inte hänt allt för mycket. När Johannes kom hem tog hela famljen en promenad i det fina vädret och så var vi en sväng till allbohus och kollat om dem hade några lägenheter men det hade dem ju så klart inte. Så vi gick runt på byn och köpte en glass till Nova och så gottade vi oss i solen. Vi hade 19 grader idag, helt underbart ju! Äntligen är våren här. Något jag reagera på idag var att en magnum, en vanlig magnum kostade 22kr :O Är inte det helt sinnessjukt? Aldrig att jag betalar så himla mycket för en sån glass. Herregud säger jag bara!!

Ikväll verkar jag få bli ensam uppe. Johannes skulle gå och vila 30 minuter men jag sitter fortfarande uppe själv och jag orkar verkligen inte tjata på han. Så jag får kolla på mamma byter bo, en unge i minuten och big brother själv idag då.. Men jag är rätt van så ;) hehe! 



Puss och Kram //

Åsikter!
Postat av: Angelica - Mamma till Netlié ♥

Jag verkligen älskar den första klänningen så de kommer nog bli den :D

Kommenterat - 2011-04-11 / 21:12:39  | URL - http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

Kommenterat - 2011-04-12 / 08:23:33  | URL - http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

oja! Det är jättesött! ^^ Synd bara att jag är så efter och aldrig fattade att det är faktiskt fler olika bilder i den så typ alla får likadana x9

Kommenterat - 2011-04-12 / 13:56:52  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Tack så mycket! jaa Emilia växer så det knakar verkligen. Märker på Lea också att hon växer jätte fort. Men tror man har sätt de mer på Mila:)

Kommenterat - 2011-04-13 / 21:36:57  | URL - http://mathildahall.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: