5 september 2010 - Natt inlägg!

2010-09-05 / 00:16:33
Jag har sagt det många gånger idag, och jag kommer inte säga det för sista gången heller. JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE JOHANNES ♥ Det är så jobbit att inte få ha dig vid min sidan och kunna krama och pussa dig när jag vill :( Men det går bra detta, Alexnadra. Kämpa på! Du är duktig. Nova sover här brevid mig på Johannes sidan, och jag ska med sova om en liten stund. Ska bara skriva klart först. Har sån huvudvärk och såå tråkit så finns ingen anledning för mig och sitta uppe till ingen nytta igentligen. Och sedan ska man ju såklart orka upp med Nova när hon nu behagar sig och vakna imorn bitti. Men det brukar gå otroligt bra ändå när jag väl MÅSTE göra något som jag inte är van vid ;) Morgonstunden brukar vara Pappa&dotter stund. Så vi får se hur hon reagerar nu när Johannes inte är hemma och kan gå upp med henne imorgon.

Nova va så sööt tidigare idag hon försökte ringa upp sin pappa via min bankdosa. "Pap" sa hon, med dosan mot örat som om det vore en telefon. Jag tror hon saknar sin pappa jätte mycket :( Det kom nästan en liten tår eftersom jag inte kunde göra så pappa kom hem igen :( Hon blev jätte glad när Johannes ringde, men hon själv sa inte så mycket. Det va bara ett stort leende på läpparna, vilket va underbart och se :) Annars har det gått oväntat bra. Jag har varit lite halv nere, men ändå varit rätt lugn. Vi har varit nere hos mamma ikväll för jag ville gärna inte sitta ensam. Jag, Nova, mamma, Gunnar, Emma, Pontus och hennes hund Jeff satt och kolla på Sex and the city 2. Ja, Nova hon sov nästan hela filmen, men hon va ju med ;) Om filmen kan jag ju säga såhär att det va ju inte direkt en 10a, men heller inte en 1a. Det va väll kanske en 6a? Jag hade nog förvänta mig lite mer av filmen. Men ja vem vet, det kanske kommer en 3a? Nej jag vet inte. Kanske bara drömmer om det haha! Vi får se, men det kanske även är ett stopp nu när det inte blev en "PANG-film" (enligt mig) 


Nej ni, nu är det GOD NATT för min del :)
♥ Älskar dig Johannes ♥



Åsikter!
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Hej, kul att du vill vara med i "Veckans Blogg"!

Nu idag så publicerar jag vinnaren, så håll utkik!



Lycka till, Kram Mia

Kommenterat - 2010-09-05 / 13:40:55  | URL - http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

svar:

Tack hjärtat och jag finns här för dig med! glöm inte det <3

Kommenterat - 2010-09-05 / 21:31:29  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

hihi jo jag såg det förut på din bdb att hon hade det :D

Den är ju så grymt söt, synd bara att dom har växt ur dom :( höhö..

Kommenterat - 2010-09-05 / 21:32:08  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Då är vi två och det handlar både om att jag har barn och inte men ingetj ag lider av för att jag har ju fått nya och goda vänner :)



Haha ja jag letade också efter sånt på H&M men det var också slut :(



<3

Kommenterat - 2010-09-06 / 12:04:19  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Glömde även skriva tack, längtar tills vi får tapsera om i lägenheten, tapeteerna är här ju förstörda osv :/ <3

Kommenterat - 2010-09-06 / 12:06:16  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: