19 september 2010 - Alvesta!

2010-09-19 / 16:48:04

Sådär nu har vi landa här nere i Alvesta iallafall :) Resan gick jätte bra igår. Jag satt inte så mycket vid datorn igår mera än någon minut här och där i bilen, men ville gärna ha lite bateri kvar så det blev inte att man satt så mycket som jag trodde jag skulle göra ;) Och kvällen tillbringades ju såklart med Johannes, Nova och katterna. Men det fattade ni kanske. Men, Måste bara beundra våra katter. Dem sa inte ett pip på hela bilresan, och det måste väll nästan vara dem ända katterna som har varit lugna och sovit stortsätt hela resan, förutom när Nova gick ut och väckte dem för att se att dem faktiskt levde där bak, haha! Idag söndag så köpte jag en soffa, kuddar till soffan och en fotöj åt Johannes nya hem. Han hade ju somsagt bara en säng, en stol och en sminkbord (som han fått låna) och sedan ett bord. Så jag hitta en soffa, två kuddar och en fotölj billigt på blocket för 700kr för rubbet, men jag hade inte lust och lägga massa mer pengar på en soffa som vi ändå ska kasta/sälja sedan när jag och Nova flyttar ner och ska ta med våran älskade divansoffa och våra andra möbler :) Känns inte så himla upppigande för min del. Men nu har han en soffa iallafall. Så nu får man hoppas han vart glad över det "lilla". Jag måste säga att den va i finare skick än jag förvänta mig, den ser nästan ny ut =) Så idag har man varit extra snäll mot sin älskade och köpt han lite möbler så man sipper sitta i sängen hela dagarna menas han jobbar, haha!

Nej nu ska vi dra oss ner till Ica och hämta ut ett paket som Johannes beställt, så vi kan få tv här hemma. Och NEJ alla bostäder har inte tv-kanaler som ingår i hyran. Sedan ska vi handla lite mat inför kvällen. Johannes har tjata om tacos, så det blir väll något sånt skulle jag tippa på. haha! Men ha det bra, hej då :)


Bild på soffan, Nova och kuddarna ;)




Lite naturbilder på vatten. Vi stannade till på ett jätte fint rastställe, som ni ser! 





Puss och kram //

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: