16 september 2010

2010-09-16 / 20:00:13

Jag hitta en sån jävla (ursäkta) snygg 8848 overall till Nova inne på intersport idag. Kan säga att jag blev kär! Ska man förklara enkelt hur den såg ut så va den rosa med lite mönstrad på och så lurrv på, skit snygg! Men har även hitta en annan snygging, en DIDRIKSON overall som jag är lite små kär i, som även va lite billigare. Vi får se vilken jag tar. Båda har allt precis de där jag söker på en vinteroverall :) Det börjar ju som sagt bli dax att införskaffa såna saker snart. Jag hitta en bild på DIDRIKSON overallen som jag tänkte visa. Den finns i flera färger, såklart! Men jag tyckte denna va rätt snygg. Hittade även en skönhet till mig också, En skit snygg vinterjacka. Ja, jag kommer såklart INTE köpa en vit, även om den är otroligt snygg. Jag hade en vit jacka vintern innan Nova kom. Men den blev förstörd rätt fort. Så vit kommer det då inte bli. Även om jag älskar färgen! Men en svart eller röd, det skulle inte sitta helt fel! :) Har även hitta lite små saker till vagnen också, bland annat en åkpåse som både jag och Johannes är helt galna i, som vi ska köpa när pengarna kommer och sedan har JAG hitta en sittdyna och en skötväska som är skit snygg, som jag gärna vill skaffa till vagnen :) Bilder finns på allt där nere!







Nej nu är det snart idoldax för min del, så ska passa på och mysa med Nova och prata lite med Johannes innan han ska sova :) Han ska sova tidigt ikväll, för han ska upp och jobba tidigare för att sedan kunna sluta tidigare så han kan komma hem innan Nova somnat :) Det tar ju somsagt nästan 5 timmar och köra hem så det är ju inte direkt att han är hemma på 1 timma =P Jag funderar på om jag ska unna mig och beställa en pizza. Har varit halvsugen på det hela dagen, men inte veta om pengarna har räckt till det. Men så kom jag ju på att Johannes kommer ju hem imoron så jag kan beställa en. MEN vad ska man äta? ;) Kebabpizza eller en pizza mix (oxfile, fläskfile, lök och bea sås) haha! Ja, det visar sig. NU blir det idol iallafall, sedan blir det kniven mot strupen, OM det inte går en bra film på filmkanalerna såklart ^^ Tjingeling!

Puss och Kram //


Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

Fan vilka najsiga grejer..vart hittade du sittdynan? ^^,



Fan vad gott med pizza! :D <3

Kommenterat - 2010-09-16 / 20:13:08  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Marina

Sån där mc kinely eller hur de nu stavas jacka har jag fast svart och den räcker då inte till under sveriges vinter den känns mycket tjockare än vad den är. Man håller på och fryser röven av sig om de är 20 minus ute. Men den är fin :D

Kommenterat - 2010-09-17 / 09:19:32  | URL - http://mammaselvira.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma (bf på söndag!)

Svar:

Ah okej ^^, Funderar på att köpa en sån där till KEvin och lillebror, inte för att lillebror kan sitta än men bra att ha tills vidare menar ja ^^, hihi..men ja återstå att se hur jag gör :)



Ahaha..ja precis! Håller med dig där :D

Kommenterat - 2010-09-17 / 13:30:36  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: