15 september 2010 - 05:13 startade dagen idag!

2010-09-15 / 11:15:09
~ Haha Nova är inte direkt den smartaste ;) Vi käkade lite mellis för en liten stund sedan, och det blev macka och oboy för min del och rån för Novas. Men såklart ville hon ju ha oboy precis som jag, och det får hon ju såklart INTE! Först fick hon lite mjölk, men det ville hon inte ha. Så då lurade jag henne och lossades hälla i lite oboy till henne, och nu dricker hon för fullt! ;) Fast det bara är mjölk, hahaha! Smart? nja inte direkt va!

Åh jag skulle behöva städa lite här hemma, eller rättare sagt plocka och vika lite ren tvätt som jag tvättade igår, och damsuga lite. Det är inte så illa här hemma men jag ORKAR verkligen inte :/ Nova vaknade 05:13 imorse, JA NI LÄSTE RÄTT ;) Så idag känner man sig lite seg. Men jag måste röja lite här hemma, men det blir senare för imorn efter bvc kommer svärföräldrarna på besök, Novas farmor och farfar som sagt. Dem vill träffa Nova innan vi åkte ner till Alvesta på lördag. På dem låter det som man ska vara borta i 100år ;) haha! Fast enligt Johannes skulle tydeligen komma ner till Alvesta, och bo inne i växjö till nästa helg bara för att umgås med oss? haha ja dem är bra roliga. Nej, jag hoppas på Nova vill sova en stund så en annan kan vila. Nova vaknade ju som sagt 05:13, och sov en halv timma vid 8 sedan vaknade hon igen, så det har ju inte blivit direkt att en annan kan slappna av. Men nu verkar Nova ha somna där borta i sängen nu ska jag slå igen locket på datorn och lägga mig brevid henne i och fortsätta och kolla på Rent Hus och försöka slappna av lite och hoppas på att man får sova mer än 30 minuter iallafall :) Hon brukar sova vid den här tiden och sova 1-3 timmar (skönt) Så man kan ju iallafall hoppas på 1,5 timmas sömn nu då! *håller tummarna* Nej nu måste jag sluta skriva, annars hinner väll Nova vakna innan jag ens blivit klar och ens hunnit spara det här ;) Och det vill vi inte! Jag önskar er en fortsatt trevlig dag, så höres vi  <3

Puss och kram //
Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Så lite så :)

Haha..precis! ^^



aaah..ja då förstår jag :K jag åker aldrig tåg igen med barnvagn och grejer igen, har gjort det 1 gång och aldrig mer igen säger ja xD haha..



ang om ditt inlägg..

Hoppas att du fick någon sömn :)

<3

Kommenterat - 2010-09-15 / 12:38:52  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Monica nybliven fru till Jonas!

Tittar in och säger Hej!

Sådär brukar jag lura vår son när det gäller läsk.. Ser han att vi dricker läsk så vill han ju oxå.. Så det e bara att luras.. Hihi

Kommenterat - 2010-09-16 / 10:42:34  | URL - http://ljusenimittliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: