14 september 2010

2010-09-14 / 20:23:12

Go kväll!
Idag har det väll igentligen inte hänt så himla mycket. Imorse när vi vaknade till vid 7-tiden va det helt okej väder men sedan vid 11-tiden så blev det snabbt urk väder ute, det ogillar vi :/ Vid halv 2 börja jag och Nova gå mot stan för att träffa Tjenchila, hon slutade skolan 13.40, så vi var på stan lagom till 13.50 :P Vi satt och fikade, ja det va en kaffe och en macka för min del. Sedan hämtade vi Elina, hennes dotter från dagmamman och sedan blev det en runda på stan. Ja vädret va ju under all kretik och jag har haft huvudvärk precis hela dagen. Men vi gick in på LEKIA en stund för vi trodde regnet skulle gå över, men ack så fel vi hade. Så vi beslöt oss för att börja traska hem istället. För det blev inte bättre väder än så. Hon åt sig, och jag åt mig. Vi bor på samma område så man fick ju sällskap hela vägen hem iallafall :) Sedan dess har det inte hänt så mycket, Nova har väll halvslumra och kolla på playhouse diseny. Sedan somnade båda till här vid 6 tiden och jag vaknade till igen vid 19.10 :) Skönt med en vilopaus, men huvudvärken gick då fan heller över :( Så jag får ta mig en huvudvärkstablett snart innan mitt huvud håller på att sprängas och jag börjar gråta!

Jag fick ett blöjprov från pampers i brevlådan idag + 50kr rabatt på ett paket aktiv fit blöjor :) Så det kanske man ska utnyttja nästa gång man köper blöjor. Brukar köpa Libero för jag brukar få så mycket rabatter från dem och så tycker jag dem är rätt bra :) Aja nog om det! Ikväll är det idol som gäller här hemma på våran tv, vad kollar ni på? :) Ja, sedan vad som blir efter idol har jag ingen aning om ^^ Det har jag inte kolla upp. Går det något bra på burken ikväll? (har nästan alla kanaler även tv1000 och canal+) Mala på med förslag. Vi kan ju lyxas ha samma smak på tv-program :) Imorgon är det onsdag, och det betyder att det är 2 dagar kvar till Johannes kommer hem. Åh va jag länktar kan jag säga er. Känns som en evighet varje dag. Men snart är du här igen baby och då ska vi även föja med Johannes ner. Ska bli både spännande och sedan så lite skönt och komma ifrån Köping lite, även om jag inte direkt har så mycket här hemma och göra igentligen ;) Så ja, har jag nå läsare runt Växjö och Alvesta, hojta gärna till då. JAG bits inte, det lovar jag er!

Nej nu ska jag passa på att mysa med Nova innan hon somnar (om hon inte redan gjort det) framför idol och kanske försöka hitta på något och äta? :) Sedan ska jag såklart prata med Johannes när han sätter sig vid datorn :) <3


Mina varuprover, 4 stycken blöjor och en värdekupong på 50kr :)

  
Bilder på mig och Nova som är tagna idag :)

Puss och kram //

Åsikter!
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Ja han trivs sjukt bra i den ^^,

Behöver inte heller oroa mig att han ska peta ut ögonen på sin bror ;) höhö..



Ang om ditt inlägg..

Hur länge blir ni borta då ? ^^

Såååå söööta bilder! :D och jag kör också med rabattgrejer, alltså det jag får rabatt i köper jag ;) hhöö..<3

Kommenterat - 2010-09-14 / 20:38:19  | URL - http://mammah.webblogg.se/
Postat av: emelie

vilka fina bilder på er:D

Jag fick med prov från pampers. Men jag vettefan om jag tycker om det:S

Kommenterat - 2010-09-14 / 20:39:05  | URL - http://silasminprins.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: